reklama

Šoférsky problém

Som z toho voľáky zmätený. Je to už predsa len pár rokov, čo som absolvoval autoškolu, a hoci jazdím pravidelne, priebežné zmeny predpisov zase až tak nesledujem. V poslednej dobe mi ale vŕta hlavou chovanie väčšiny vodičov odlišné od toho, čo považujem za správne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Máme križovatku (modrou je hlavná, červenou vedľajšie):

Nákres križovatky
Nákres križovatky 

Všimol som si, že pokiaľ ide auto z A do C, 90% vodičov dáva smerovku doľava. To je podľa mňa nesprávne, pretože nemenia smer jazdy - idú stále rovno. Ja by som pri jazde z A dával smerovku len pri jazde do B (pravú) alebo do D (ľavú), rozhodne nie do C. Ale niektorí kolegovia v práci mi tvrdia, že je to tak správne, a že sa má "blikať" i pri opúšťaní hlavnej cesty.

A hoci som syn (už bývalého) učiteľa autoškoly, v tomto si veru istý nie som. Vysvetlí mi niekto v diskusii, ako to má byť správne? (A prípadne ako to má byť správne v ČR a ako na Slovensku - pokiaľ sa to líši?)

Jozef Chocholáček

Jozef Chocholáček

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priemerný IT maniak líšiaci sa od šedého davu ostatných IT maniakov snáď len čiernym pásom v Karate. Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieKarateSlovák v ČRPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu